- Доведіть неправомірність твердження про уроджену природу здбностей.
- Чим можна пояснити помилки в оцінюванні здібностей до певних різновидів діяльності на ранніх етапах розвитку особистості, як, наприклад, у А.Енштейна та А.Клеро - до математики, у В.Сурікова - до жиопису?
- Що дає людині з гіршими здібностями до певної діяльності виконувати її краще, ніж людині з кращими здібностями? Які психічні якості особистості роблять це можливим?
- Життя має багато прецендентів, коли люди, що мали добрі задатки до розвитку певних здібностей, не реалізували їх. Які причини найчастіше постають як перешкоди на шляху їх розвитку?
вторник, 19 октября 2010 г.
Завдання та проблемні ситуації з дисципліни "Психологія" до теми "Здібності", гр.31-32 ш9
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий