№ пп. | Зміст | Література | Від діяльності | ЗУН, необхідні для успішної діяльності | Термін виконання | |||||
1. ПРАВОВА ПІДГОТОВКА | ||||||||||
1.1 | Сучасні вимоги до професійної компетенції викладача | § Луговий В.І. Проблема освітньо-наукової інтеграції в підготовці майбутніх фахівців.//Ж. «Проблеми освіти» №54, 2008 р. | Вивчити, записати тези | Знання сучасних вимог до професійної компетентності викладача | Протягом року | |||||
§ Луговий В.І. Проблема освітньо-наукової інтеграції в підготовці майбутніх фахівців.//Ж. «Проблеми освіти» №54, 2008 р. | Вивчити, записати тези | Знання сучасних вимог до професійної компетентності викладача | Протягом року | |||||||
§ Чернігова Л.Г. Методичні рекомендації. Реалі та перспективи щодо виконання обласної цільової програми роботи з обдарованою молоддю на 2008-2012 рр.// Ж. «Педагогічна скарбниця Донеччини» №1, 2008 р. | Вивчити, записати тези | Знання сучасних вимог до професійної компетентності викладача | Протягом року | |||||||
§ М.Серік. Від творчості на заняттях до творчості в професії.// Освіта. Коледжі. Технікуми. №3 (18)2007 | Вивчити, записати тези | Знання сучасних вимог до професійної компетентності викладача | Протягом року | |||||||
§ Впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес – один із факторів досягнення нового рівня конкурентоспроможності майбутнього спеціаліста. Матвієнко В.М.,Зайцева Н.І. // Організація НВП. Випуск 10, 2007 р. | Вивчити, записати тези | Визначення основних напрямків розвитку інновацій в пед..науці | Протягом року | |||||||
§ Хаткова Н. нова освітня парадигма.// Нові освітні технології навчання. Випуск 33, 2002 | Вивчити, записати тези | Поняття освітньої парадигми на сучасному етапі | Протягом року | |||||||
§ Сейдаметова З.С. Класичні педагогічні методики в епоху Інтернету.// Нові технології навчання. Випуск 33,2007 | Вивчити | Визначення понять: глобалізація, індивідуалізація навч.процесу | Протягом року | |||||||
§ Становлення компетентнісно орієнтованої школи Донеччини: від ідеї до практики. – Донецьк: Каштан, 2008. | Вивчити | Становлення компетентнісно орієнтовної школи | Протягом року | |||||||
1.2 | Сучасні інструктивно-нормативні документи органів освіти | § Національна Доктрина розвитку освіти.-К.,2002 § Закон України про вищу освіту § Концепція громадянської освіти в Україні § Держ.стандарти базової і повної середньої освіти § Перелік програм, підручників, навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України. // Інформаційний збірник. №, 22, 23, 2009 § Держ.стандарти вищої освіти § Положення про циклову комісію навчального закладу.// Організація НВП. Випуск 9,с.258-364 | Вивчити | Визначення основних завдань освіти, нормативних положень | Протягом року | |||||
§ Методичні рекомендації щодо оформлення навчальної документації./ Організація НВП. Випуск 9,с.34-58 | ||||||||||
2. ГУМАНІТАРНА ПІДГОТОВКА | ||||||||||
2.1 | Філософія освіти та перспективи реформування сучасної освіти | § В.Д. Шарко „Розвиток мислення учнів у процесі навчання” (№ 1/11–4077від 12.06.09), Херсонський державний університет § Сучасні тенденції розвитку освіти.// Ж. «Освіта України» №63, 64, 2008 р. § Дерев’яненко Н. Особистісно-зорієтоване навчання. Досвід впровадження. // Ж. «Завуч» №15, Вересень 2008 р. § Бех В. Сучасне виховання: інноваційні горизонти. // Ж. «Завуч» №22, 2008 р. § Чернишова Р. Методичні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВНЗ. // Донецьк, Витоки, 2007 р. § Бех В. Гуманітарна підготовка педагогічних кадрів.// Відкритий урок. Плеяда. Освітній науково-методичний часопис.№2-3,2007,с.16-22 § Спадщина Сухомлинського В.О.: Савченко О.Я. гуманізм педагогіки Сухомлинського В.О.// Освіта України №62-63,2003 § Наукова школа в натуралістичній філософії освіти. // Відкритий урок. Плеяда. Освітній науково-методичний часопис.№2-3,2007,с.38-44 § Освіта та культура демократії.Гансен К.А., Кауфман Р.К., Сейфер С. перекл..з анг.-Львів,2001 § Тупота А.Д. Самостійна робота – вища форма навчальної діяльності.// Нові освітні технології навчання. №47, 2007,с.77-80 § Пастернак Т.А. Виховні технології в сучасному ВНЗ.// Нові технології навчання. №47, 2007,с.97-103 § За редакцією Чернікової. Компетентнісно орієнтовний підхід у системі післядипломної педагогічної освіти: проектна діяльність: Практико зорієнтований посібник – Донецьк: Витоки, 2008. § Бобров В.Я. Особливості розвитку вищої освіти в період глобалізації. //Проблеми освіти: Наук. зб/ Кол. авт. – К.: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2008, Вип.54 § Щербань П.М. Національне спрямування навчального процесу вищої школи.//Проблеми освіти: Наук. зб/ Кол. авт. – К.: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2008, Вип.54 § Євтушенський В.А., Канаєва М.О. Управління інноваційним розвитком у вищих навчальних закладах України.//Проблеми освіти: Наук. зб/ Кол. авт. – К.: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2008, Вип.54 § Носаченко І.М. Модульно-рейтингова система орієнтації навчання у вищій школі. //Проблеми освіти: Наук. зб/ Кол. авт. – К.: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2008, Вип.54 § Романенко Ю.А. Проблеми моніторингу в освіті. //Проблеми освіти: Наук. зб/ Кол. авт. – К.: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2008, Вип.56 § Ковчин Н.А.Сучасні підходи до здійснення рівневої диференціації за здібностями учнів старшої школи. //Проблеми освіти: Наук. зб/ Кол. авт. – К.: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2008, Вип.56 § Вісник. Тестування і моніторинг в освіті № 2-3, 2009 р. § Щербань П.М. Навчально-методичні ігри у вищих навчальних закладах: Навч. посібник. – К.: Вища школа, 2004. | Вивчити, записати тези Ознайомитись, записати тези Ознайомитись, записати тези Ознайомитись, записати тези Ознайомитись, записати тези Ознайомитись, записати тези Ознайомитись, записати тези Ознайомитись, записати тези | Знання тенденцій розвитку. Знання вимог особистісно-зорієнтованого навчання Знання нових тенденцій освіти. Знання методів використання кредитно-модульної системи оцінювання. Знання гуманітарних якостей сучасних педагогів,перспектив освіти України Знання гуманістичних ідей Сухомлинського В.О. Знання наукових характеристик освіти Знання основ демократичного підходу у вихованні й навчанні Знання головних вимог щодо організації самостійної роботи Знання освітньої стратегії виховання в ВНЗ країни Знання поняття компетентності Знання методів національного виховання Знання інноваційного розвитку освіти Знання модульно-рейтингової системи освіти Знання рівневої диференціації Знання навчально-виховних ігор | Вересень Жовтень Грудень Грудень Січень Лютий Лютий Березень Квітень Травень Протягом року Протягом року Протягом року Протягом року Протягом року Протягом року | |||||
3. ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА | ||||||||||
3.1 | Вивчення літератури | § В.Ф. Моргун, І.Г. Тітов „Основи психологічної діагностики” (№ 1/11–4002 від 10.06.09), Полтавський державний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка Дабіджук Т. Індивідуальні навчально-дослідне завдання як форма організації самостійної роботи студентів. // Ж. «Рідна школа» березень-квітень 2007 р. § Сидоренко О.Л. Про способи підвищення ефективності взаємодії викладача зі студентами.// Педагогіка і психологія.№1-2,2002 § Заика Е.В.Психологические вопросы организации ср.работы в вузе.//Практическая психологическая и социальная работа.№5,2002.с.13-19;№6,с.21-32 § Резнік Т.І. Психологічний зміст труднощів у навчанні студентів.//Практична психологія та соціальна робота.№1,2002. § Гарантія успіху незалежного тестування.//Проблеми освіти.№50,с.42-48,2007 § Механізм інтелектуального розвитку// Спецвипуск газети «Завуч»№18,2005 § Кучерявый В.С. Педагогика и психология детского творчества.-Д.,1997 § Віток В.В. Психолого – педагогічні профілактики девіантної поведінки у молодіжному середовищі. //Проблеми освіти: Наук. зб/ Кол. авт. – К.: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2008, Вип.56 § Модель Випускника Педагогічного ліцею. //Завуч№20-21, липень, 2009 р. § Савченко О.Я. Виховний потенціал початкової освіти: Посібник для вчителів і методистів початкового навчання.- К.: Богданова А.М., 2009. § Ковальчук В.В. Основи наукових досліджень. Навчальний посібник – К.: Видавничий Дім «Слово», 2009. § Богуш А.М. педагогічні виміри Василя Сухомлинського в сучасному освітньому просторі. Монографія – К.: Видавничий Дім «Слово», 2008. § Бояр О.В. Етикет учителя. Навчально-методичний посібник для ВНЗ. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2009. | Вивчити, записати тези Вивчити, записати тези Вивчити, записати тези Вивчити, зробити ОК Вивчити,зробити ОК Вивчити, зробити ОК Вивчити,зробити ОК Вивчити, зробити ОК Вивчити,зробити ОК Вивчити, зробити ОК Вивчити,зробити ОК | Знання способів підвищення ефективності і взаємодії викладача і студентів Знання мети, мотивації,рівнів сформованості сам.роботи,форм контролю за сам.роботою Знання труднощів навчання студентів Вміння психологічно підготувати студентів до незалежного тестування Знання основ дитячої творчості,прийомів розвитку інтелекту Вміння використовувати інтелектуальний розвиток Вміння визначати девіантну поведінку Знання теорії Сухомлинського | Вересень Листопад Січень Лютий Квітень Протягом року Протягом року | |||||
4.ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ | ||||||||||
4.1 | Вивчення літератури | § Євстаф’єва І.Г. Використання мультимедійних середовищ у НВП. «Організація НВП».Част.3.-С.57-61 § Поліщук Є.С.Комп’ютерні та інформаційні технології в освіті.// Організація НВП. Випуск 10,с.257 § Комп’ютерне навчання – один з методів організації самостійної роботи.// Освіта. Коледжі. Технікуми. №2 (17)2007,с.30-32 § Судакова І.Є. Комп’ютерні технології навчання та їх вплив на психічні стани студента. //Проблеми освіти: Наук. зб/ Кол. авт. – К.: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2008, Вип.56 | Вивчити, записати тези Вивчити,зробити ОК Вивчити, здобути навички Вивчити, зробити ОК | Знання щодо використання ПК при вивченні дисциплін Знання щодо використання ПК в НВП Знання методів та прийомів організації сам.роботи за допомогою комп’ютера Знання впливу КТ на психологічний стан студентів | Вересень Жовтень Грудень Протягом року | |||||
4.2 | Складання планів навчальних проектів | § Слєпухіна Л.І. Використання методик інтерактивного навчання на заняттях у ВНЗ.// Організація НВП. Випуск 10,2007,с.257 § Борко Г.В. Науково–теоретична конференція як форма впровадження інноваційних технологій.// Організація НВП. Випуск 10,2007,с.91-96 | Вивчити, записати тези Вивчити | Знання про комп’ютерне забезпечення мультимедійних проектів Знання нових вимог до проведення науково-теоретичної конференції | Січень Квітень | |||||
5. РОБОТА НАД МЕТОДИЧНОЮ ПРОБЛЕМОЮ Розвиток професійних якостей майбутніх педагогів на лекційно-семінарських заняттях з активним використанням техніки зворотного зв’язку. | ||||||||||
5.1 | Вивчення літератури з проблеми | § 1. Дьяченко В.К. Организационная структура учебного процесса и ее развитие. – М.: Педагогика, 1999 – 160 с. § 2. Амонашвили Ш.А. Психологические основы педагогіки сотрудничества. – К., 1991 § 3. Аниловски К. Учителя и инновации. Книга для учителя. – М., 2001 § 4. Венгер Л.О., Мухина В.С, Взаимосвязь убеждения и внушения в педагогическом процессе. – М., 1998 § Бондар В.І. Теорія і технологія педагогічного аналізу: управлінський аспект. – К., 1996 § Журавлев В.И. Взаимосвязь педагогической науки и практики – М., 1991 § Тиха Г. Самоосвітня діяльність студентів – засіб підвищення якості навчальних досягнень.// Освіта. Технікуми, коледжі. № 2-3, 2004 § Касьяненко М.Д. Педагогіка співробітництва. – К.: Вища школа, 2003 § Коротяев Б.И. Учение – процесс творческий. – М.: 1998 § Семенець С.П. Концепція вивчення курсу «Методика навчання математики» (розвивальний підхід). //Нові технології навчання: Наук.-метод. зб./ Кол. авт. – К.: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2008, Вип.53 § Борисенко Л.Л. Технологія оптимізації індивідуальних навчальних стилів студентів за умов інноваційної системи навчання. У ВНЗ. //Нові технології навчання: Наук.-метод. зб./ Кол. авт. – К.: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2008, Вип.53 | Вивчити, зробити ОК Вивчити, записати тези Вивчити,зробити ОК Вивчити, зробити ОК Вивчити, зробити ОК Вивчити, записати тези Вивчити,зробити ОК Вивчити, здобути навички Вивчити, зробити ОК Вивчити, записати тези Вивчити,зробити ОК Вивчити, здобути навички Вивчити, зробити ОК | Знання методів, форм та прийомів сучасних організації структури виховного процесу. Вміння використовувати психологічні навички в навчально-виховній роботі. Знання методів, форм та прийомів сучасних організації структури виховного процесу Вміти застосовувати задачний метод Вміння застосовувати групову форму роботи Знання концепції предмету Знання технологій оптимізації | Протягом року Протягом року Протягом року Протягом року Протягом року Протягом року Протягом року Протягом року | |||||
5.2 | Вивчення стану даної проблеми в практиці роботи | Види діяльності | Протягом року | |||||||
§ Вивчення досвіду роботи на сторінках педагогічної преси. § Зустрічі з викладачами педучилищ на обласних та регіональних засіданнях. § Відвідування відкритих занять викладачів з даної проблеми та з проблеми - використання ІКТ в самостійній роботі студентів § Консультації | ||||||||||
5.3 | Проектування особистої діяльності з проблеми. Експериментальна апробація | Види діяльності | Протягом року Протягом року | |||||||
Ø Впровадження різних форм організації самостійної роботи студентів; Ø Діалогова структура ведення лекційно-семінарських занять; Ø Розробка пам’яток, рекомендацій щодо використання ІКТ на заняттях, під час створення проектів студентами. Ø Активізація роботи щодо комп’юретизації навчально – виховного процесу; Ø Впровадження модульно – рейтингової системи навчання. Ø Проведення відкритих занять: ¨ з педагогічної психології – практичне заняття; ¨ з методики педагогічної майстерності | ||||||||||
5.4 | Розробка методичних рекомендацій | § Розробка: Ø методичних рекомендацій для вчителів початкових класів «Розвиток професійних якостей майбутнього педагога» | До січня | |||||||
5.5 | Підсумок роботи | Ø Аналіз проведення відкритих уроків та занять. Ø Підготовка студентів до захисту курсових робіт; аналіз робіт. Ø Звіт про виконання індивідуального плану методичної роботи. | Травень 2009р. | |||||||
6. Вивчення, узагальнення і впровадження передового педагогічного досвіду в практику роботи | ||||||||||
6.1 | Вивчення передового педагогічного досвіду (тема). Чий досвід вивчається | |||||||||
воскресенье, 10 октября 2010 г.
План самоосвітньої роботи
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий